Wij doen er alles aan om u als relaties zo goed mogelijk van dienst te zijn. Voldoet onze dienstverlening niet aan uw verwachting dan horen wij dat uiteraard graag van u. Samen zorgen we dan voor een passende oplossing.
U kunt uw klacht telefonisch, schriftelijk of via onderstaand formulier doorgeven aan de betreffende vestiging.
U ontvangt een bevestiging met daarin onder andere de naam van de persoon die uw klacht in behandeling heeft en op welke termijn u een terugkoppeling kunt verwachten.
Mocht u niet tot een gewenste oplossing komen met de vestiging, dan kunt u uw klacht indienen bij de directie van Veldsink Advies. Hiervoor dient u uw klacht te mailen naar klachten@veldsink.nl, t.a.v. de Directie of schriftelijk, De Pinckart 54, 5674 CC Nuenen. De klacht zal opnieuw bekeken worden. Hierna zal de directie u informeren over haar besluit.
Indien de klacht nog niet naar volle tevredenheid is afgewikkeld, heeft u de mogelijkheid om deze klacht binnen 3 maanden te melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Deze procedure vindt u terug op www.kifid.nl.