Klacht melden

Wij doen er alles aan om u als relaties zo goed mogelijk van dienst te zijn. Voldoet onze dienstverlening niet aan uw verwachting dan horen wij dat uiteraard graag van u. Samen zorgen we dan voor een passende oplossing.

U kunt uw klacht telefonisch, schriftelijk of via onderstaand formulier doorgeven aan de betreffende vestiging.

U ontvangt een bevestiging met daarin onder andere de naam van de persoon die uw klacht in behandeling heeft en op welke termijn u een terugkoppeling kunt verwachten.

Mocht u niet tot een gewenste oplossing komen met de vestiging, dan kunt u uw klacht indienen bij de directie van Veldsink Advies. Hiervoor dient u uw klacht te mailen naar klachten@veldsink.nl, t.a.v. de Directie of schriftelijk, De Pinckart 54, 5674 CC Nuenen. De klacht zal opnieuw bekeken worden. Hierna zal de directie u informeren over haar besluit.

Indien de klacht nog niet naar volle tevredenheid is afgewikkeld, heeft u de mogelijkheid om deze klacht binnen 3 maanden te melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Deze procedure vindt u terug op www.kifid.nl.

  • Naam

  • Adres

  • Contact

  • Klacht

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 10 MB.
    Direct contact
    Stel uw vraag
    Afspraak maken

    Het laatste nieuws

    Meer nieuws
    Klacht melden
    Direct contact

    Veldsink Advies, Nuenen

    • Telefoon

      040-2635900
    • E-mail

      nuenen@veldsink.nl
    • Adresgegevens

      Park 26 - 28
      5671GA Nuenen

    • Openingstijden

      Van maandag t/m vrijdag geopend van 08.30 uur tot 17:00 uur *

    Stel uw vraag

    Wij staan u graag te woord! Vul uw vraag en gegevens in en wij reageren zo snel mogelijk.

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Afspraak maken

    • DD dash MM dash JJJJ
    • Hidden